Музей техніки Богуслаєва

Зелені легені Хортицької академії

     14 квітня учнями початкової школи в рамках реалізації екологічного проекту «Зелені легені Хортицької академії», з метою озеленення території та омолодження саду, було висаджено 26 саджанців плодово-ягідних дерев. Закуплені саджанці були  за кошти, які  учні отримала від здачі макулатури. Сподіваємося, що через 3-5 років ми зможемо насолодитися плодами власної праці.

«Україна в традиціях. Національний                одяг – духовна спадщина».

          8 квітня у 2-ому класі було проведено захід «Україна в традиціях. Національний одяг – духовна спадщина». Під час заходу учні не лише познайомилися з етнічною різноманітністю  народного одягу, його обереговим значенням, важливими історичними відомостями про розвиток національного костюма, а й стали справжніми модельєрами укр. традиційного одягу. Кожен народ має своє неповторне індивідуальне обличчя як у духовній культурі, так і в побуті. Ця індивідуальність знайшла своє відображення і в традиційному народному одязі, який формувався протягом багатьох століть. Характерною рисою українського одягу є його декоративна мальовничість, яка віддзеркалює високий рівень культури, володіння різними технологіями виробництва матеріалів та оздоблення. Тому вчителем було запропоновано, спираючись на виставковий матеріал (вишиванки, рушники, віночки), ілюстративні матеріали оформити одяг (розкладки) у кольоровій гамі, відповідного етнічного регіону України 

Мовно-літературний захід «Я  поет, я Шевченко. Є пісня у серці моєму, недоспівана пісня, що ляже у  наші серця»

З метою ушанування пам’яті надзвичайно талановитого українського поета і художника, прозаїка і етнографа, вільно працювавшого як українською, так і російською мовами, Тараса Григоровича Шевченко, до його 202-річчя, учнями початкової школи було проведено мовно-літературний захід «Я поет, я –Шевченко. Є пісня у серці моєму, недоспівана пісня, що ляже у наші серця». Чи міг хто передбачити, що ім’ям цього кріпака колись стануть називати кораблі, друкувати його зображення на державних грошових купюрах, поштових марках, ставити йому розкішні пам’ятники і численні меморіальні таблички, випускати на його честь ювілейні монети і засновувати всілякі премії! Учні декламували вірші великого кобзаря, підготували театралізовані сценки з життя малого Тараса, його юнацьких років, а найменші учні – учні 1-го класу виконали пісню «Зацвіла в долині червона калина». В рамках заходу учні  не лише мали змогу творчо себе проявити, але й у невимушеній формі познайомилися з життям та творчістю поета.

          «Місто великих майстрів»

          10 лютого в початковій школі в рамках підготовки до святкування Дня Святого Валентина було проведено майстер-клас з виготовлення святкових листівок – валентинок «Місто великих майстрів». Учні  2-го класу (класний керівник Скляренко О.О.)  підготували не лише цікаві розповіді, інсценівки про традиції святкування дня Святого Валентина у різних країнах, але і навчили  учнів 1-го класу виготовляти святкові листівки.

        Хоча це свято досить молоде для нашої країни і не є традиційним, але воно несе в собі ніжність, любов, піклування, чого так прагне кожна людина. Тому метою заходу було не лише навчити малечу виготовляти валентинки власноруч, адже подарунки своїми руками зігрівають душу, але і вчити виказувати знаки уваги близьким людям, виховувати повагу та турботу до рідних.

 

  «Барвисте коромисло» та "Ледача                                    подушка"

  В рамках реалізації завдань діяльності лабораторії  «Соціальна та життєва практика дітей молодшого шкільного віку» щодо розвитку   життєтворчого потенціалу  учнів у вимірах герменевтики і наративу, вчителем 1-го класу Баландіною Ю.В. 3 та 8 лютого  проведено виховні заходи: 

  •   «Барвисте коромисло» за оповіданням Василя Сухомлинського.

Мета: Ознайомити учнів з життям та творчим шляхом В.О. Сухомлинського, виховувати інтерес до його творчості. Вчити дітей бачити красу, що оточує нас, передавати словами побачене, сприяти розвитку мовлення учнів, формувати різностороннє уявлення про природу, заохочувати дітей до складання творів, виховувати любов до рідного краю, відчувати красу природи, бережливе ставлення до навколишнього середовища. Формувати у дітей почуття доброти до навколишніх людей, розуміння того, що людина - не просто частина природи, а найвище її створіння; розвивати навичку читання, уяву, увагу, фантазію; виховувати естетичні почуття.

  •  "Ледача подушка" за одноіменним оповіданням Василя Сухомлинського.

 

Мета: узагальнити розуміння учнями поняття «ледачий»;  розвивати усне мовлення, творчу уяву; виховувати свідоме ставлення до своїх обов’язків, розуміння необхідності праці задля досягнення успіху.

Заняття супроводжувалися веселими інсценівками уривків казок, переглядом повчальних епізодів мультиплікаційних фільмів, радували всіх присутніх творчою атмосферою та гарним настроєм.

Проект «Добро починається з тебе»

У жовтні у  початковій школі Хортицької національної академії стартував  проект «Добро починається з тебе». Розпочалась подія  класними годинами доброти і милосердя, де учні познайомилися  з волонтерським  рухом  на України та у країнах світу. Учні пізнавали і розкривали для себе такі важливі життєві цінності, як добро і милосердя. У класах  розмістили  «Скриньку добрих справ». Класні керівники разом з учнями мали змогу вирішити і обговорити добрі справи, які вони зроблять упродовж цього  проекту. Свої листівочки діти поклали  до «Скриньки добрих справ», а потім кожен клас написав на промінчиках сонця свої добрі справи, які    прикріпили  на стенд.

Доброта починається з малого. Ось і цього дня учні мали змогу зробити маленьку добру справу: взяти участь у акції збору речей для дітей-переселенців та дітей з особливими потребами. Діти разом з батьками приносили речі до класу, потім сортували їх, запаковували. Батьки учнів 1 класу організували доставку речей до місця призначення.

Серед учнів 4-го класу пройшов  конкурс творів на тему:  «Добре діло без віддяки не лишається»  переможцями якого стали: Ліза Кирбят’єва, Уля Здибєль, Стєльмаков Даніїл.

Приємно відмітити учнів, які взяли участь у конкурсі   віршів та власних поезій про доброту та милосердя «Від серця до серця хай іде доброта» . Переможцем конкурсу власних поезій  стала      учениця 3-Б класу -  Калашник Ярослава.   

Веселою, теплою та позитивною стала виставка малюнків «Я бачу, що добро все ж є», активними учасниками якої стали учні 1-4-х  класів.

 Підсумком проведення проекту став спільний виховний захід, де учні підвели підсумки, побачили результати, показали свої таланти. На цьому проект не завершується, адже відома українська поетеса Ліна Костенко писала: «Бо кожний фініш – це, по суті, старт». Цей маленький проект прояву доброти не потребує матеріальних затрат, адже в    основі його – безкорисливість і милосердя, а воно не має меж.

Зараз можна побачити навкруги багато горя і біди, але ми повинні жити і сіяти добро в людських душах, бути милосердними вже сьогодні. Давайте оглянемося довкола і запитаємо кожен себе: «А чи все я зробив для того, щоб людям біля мене було затишно і спокійно?» У нас таке коротке життя, то хай же не буде місця злим помислам. Хай оживає істина стара: «Людина починається з добра!»

 

                 Міксіке в Україні

       Прангліміне 2-й  етап. Випадковий триатлон: 18 листопада (7.00) - 9 грудня (22.00) 

 На цьому етапі учасників чекає Випадковий триатлон - вправи обирає комп”ютер відповідно до віку.   ВАЖЛИВО! Кожний учасник має лише ОДНУ СПРОБУ в 2 етапі ! Кожен учасник має 20 хвилин для виконання всіх завдань кожного етапу.

        Бажаємо всім гарних результатів!

       Діти- дітям. Добро починається                                 з тебе!

10 листопада в початковій школі відбувся  ІІ етапу соціального проекту «Діти – дітям. Добро починається з тебе». В рамках реалізації проекту учнями 1-4 класів було організовано збір теплих речей, книжок, іграшок дітям, що потребують допомоги. Речі були відсортовані та передані організації Червоного хреста в м.Запоріжжя.


       Ручки працьовиті, ручки творчі

17 листопада учнями 2-го класу  було проведено майстер-клас "Виготовлення квіткових прикрас з фоамірану". На жаль, життя квітів дуже коротке і ми часом не встигаємо ними насолодитися вдосталь. Тому виготовлені  своїми руками квіткові прикраси будуть радувати наші погляди протягом довгого часу. Учні творчо себе проявили, виготовили елементи прикрас як за шаблонами так і власним задумом, уміло підібрали кольори і з допомогою вчителя скомпонували повноцінні прикраси для волосся. 

 

           Конкурс! Конкурс! Конкурс!

9 листопада учні 3 б класу взяли участь у Міжнародному


конкурсі з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер».


(координатор конкурсу Гуменна О.В.).


                                           Чекаємо результатів!

                  Міксіке в Україні

11 учнів 1-4 класів Хортицької  академії розпочали  змагання  в освітньому онлайн середовищі – «Міксіке».           Змагання українського етапу відбуватимуться в три етапи:перший етап «Статичний триатлон»другий етап «Випадковий триатлон»третій етап «Улюблений триатлон»      Прангліміне перший етап. Статичний триатлон: 20 жовтня - 17 листопада (продовжено).         Цей етап триватиме з 20 жовтня (7.00) - 17 листопада (22.00). На цьому етапі учасників чекає Статичний триатлон. Для успішної участі в змаганнях учні  ознайомились з правилами участі на сторінці Прагліміне, пройшли тренування на відповідній сторінці.  Кожен учасникмав 20 хвилин для виконання всіх завдань кожного етапу.  Бажаємо успіхів на подальших етапах!

                      ПЕРШИЙ УРОК!

      Після Cвята 1 Вересня святковий настрій маленьких школярів продовжився на першому уроці,присвяченому незламності та стійкості нашої Батьківщини -України. Учні були не звичайними слухачами,а активними творцями уроку, адже мали можливість продекламувати вірші Лесі Українки,Тараса Григоровича Шевченка, Ліни Костенко,згадали історичні факти з їх біографії,не лише вивчені в рамках навчальної програми,але і збагачені різноманітними фактами завдяки патріотичному духу родин. Цікавим доповненням уроку став перегляд мультфільмів проекту телеканалу  ПлюсПлюс «Це – наше і це – твоє», який налічує 12 коротких мультфільмів з оригінальною історією та цікавими фактами про Україну. За  30 секунд учні мали змогу дізнатися  і про найбільший музичний інструмент у світі-українську трембіту,конструкторський винахід-найбільший у світі літак "Мрія",найбільшу гіпсову печеру світу, товарний шлях "Із варяг в греки" й інші факти про Україну,які зовсім поряд,але про які ми абсолютно нічого не знаємо. Свої знання школярики продемонстрували також під час вікторини та виконання творчого завдання-виготовлення прапорця з зображенням гербу України з використанням відповідного кольорового забарвлення державного прапора. Звичайно не всі учні мають стійкі знання про державу,державні та народні символи України, плутаються у понятті патріот,батьківщина та Батьківщина, але це не зіпсувало загальну атмосферу уроку.

Тиждень початкової школи                 (20-24 квітня)

Відповідно до плану роботи школи з 20 по 24 квітня в Хортицькому центрі  проходив Тиждень початкових класів. У цей період кожен кабінет початкової школи був схожий на вулик, де плідно та згуртовано працювали вчителі та учні.

Робота під час проведення Тижня була спланована так, щоб заходи охоплювали різні сфери діяльності вчителів та учнів, були цікавими, корисними, сприяли інтелектуальному та творчому розвитку дітей. Навчальні та виховні заняття були незвичними, іноді казковими, учні залюбки працювали в парах, у групах, змагалися, інсценізували, дискутували, декламували, творили своїми руками.

Тиждень розпочався святковою лінійкою та майстер-класом «Чарівне мистецтво орігамі». Наступні дні були тематичними: день творчості і натхнення, день компетентнісного зростання, день проектних звершень, завершальний акорд – день приємних завершень: спортивне свято «Веселі, спритні, кмітливі», катання всіх учнів початкової школи на конях.

Цілі:

§  активізувати пізнавальну діяльність учнів;

§  сприяти розвитку творчих здібностей;

§  формувати відповідальність за доручену справу, вміння працювати в колективі;

§  виховувати морально-естетичне ставлення до світу.

Завдання:

§  створення умов, максимально сприятливих здобуттю якісної освіти кожним учнем залежно від його індивідуальних здібностей, нахилів, культурно-освітніх потреб;

§  підвищення інтересу учнів до навчальної діяльності, до пізнання дійсності і самого себе, а також виробленню самодисципліни та самоорганізації;

§  оцінка впливу предметного тижня на розвиток інтересу учнів до досліджуваних предметів;

§  допомога вчителям та учням у розкритті свого творчого потенціалу, організаторських здібностей;

§  створення святкової творчої атмосфери.


              Перший день - відкриття.

  • Відкриття тижня початкової школи.Лінійка.
  • Майстер-клас "Журавлики миру" в техніці орігамі.

 

Розпочався Тиждень святковою лінійкою та майстер-класом «Чарівне мистецтво орігамі. Журавлик-миру» підготовленим та проведеним учнями 4-го класу під керівництвом вчителів Баландіної Ю.В та Скляренко О.О.

Метою даного майстер-класу було підвищення мотивації учнів до оволодіння технікою орігамі, як виду  декоративно-прикладного мистецтва, виховання патріотичних почуттів шляхом ознайомлення з найвідомішою легендою про японське мистецтво орігамі, безпосередньо пов'язаною з фігуркою паперового журавлика.

Майстер-клас був проведений у формі презентації плюс практична робота. Учасники були забезпечені всіма необхідними матеріалами та інструментами. Вступна частина складалася з оголошення теми майстер-класу і його змісту. У теоретичній частині учні 4 класу познайомили вихованців з легендою зв’язаною з паперовим журавликом. Наголосили на патріотичному аспекті даної легенди, розвитку позитивних людських якостей особистості в умовах важких часів. Під час практичної роботи за схемою та під контролем підготовлених учнів 4 класу учні початкових класів виконали саморобку японський журавлик.

Практична частина, викликала невеликі труднощі, але всі впоралися із завданням на «відмінно». Майстер-клас дав учням можливість не лише зробити гарні роботи, але і дізнатися багато нового, а доброзичлива психологічна атмосфера цьому сприяла.

Другий день - день творчості та  натхнення

  • Подорож країною Ребусленд (математичні перерви)
  • Музична перерва
  • Виставка-конкурс "А я пишу саме так!"

Другий день – день творчості і натхнення запам’ятався учням подорожжю до країни Ребусленд, музичною перервою та участю у виставці-конкурсі з каліграфії "А Я пишу саме так!"

Розпочався він музичною перервою. Діти мали змогу не лише продемонструвати власні можливості, а й навчити інших, заохотити до проявів власної творчості. Так колектив учнів 3 класу під керівництвом муз.керівника Крестянінової Л.К. подарував всім "дружню"  пісню "Друзі треба всім!", а перший та другий класи навчили колектив початкової школи, разом з вчителями виконувати музичну руханку. Веселий настрій, натхненність та творчий порив супроводжував учнів протягом усього навчального дня.

Математична перерва «Подорож країною Ребусленд» дала учням змогу максимально розкрити свої можливості: не боятися помилитися, а міркувати і знаходити правильні варіанти відповідей, проявити кмітливість, ерудицію. Адже  ребуси - це, насамперед, спеціальні тренажери, які допомагають розвивати людський мозок.

В рамках виставки-конкурсу з каліграфії "А Я пишу саме так!" кожен учень мав можливість протягом усього тижня порівнятити свою роботу з кращими роботами своїх однокласників, оцінити себе і свою роботу, серед усіх робіт обрати  кращу.

Третій день - день компетентнісного зростання.

  • Відкритий урок у формі гри 1 клас.
  • Відкритий урок-проект 4 клас.
  • Відвідування  вистави "Як Омелько Царівну рятував" театр ім.Магара.

Всі учні початкової школи мали змогу відвідати театр ім. Магара та переглянути виставу «Як Омелько Царівну-жабу рятував».

Мета: ознайомити дітей з різними видами театру (ляльковий, музичний, дитячий, театр звірів і ін.), розвивати інтерес до театральної ігрової діяльності, сприяти формуванню глядацької культури: знання особливостей театрального мистецтва, вміння адекватно реагувати на сценічну дію, розуміння ролі глядача в процесі створення театрального художнього образу, володіння навичками взаємодії з акторами в процесі розгортання сценічної дії; формування досвіду соціальних навичок поведінки.

Відвідування театру стало для дітей святом. Цей настрій з’явився вже при вході в «храм мистецтва»: сяйво величезних люстр, дзеркал, величиною у всю стіну, в позолочених рамах, прикрашені всілякої чудовою ліпниною стелі - все викликає піднесені почуття схиляння перед мистецтвом.

Красиві декорації, костюми, музика, вічна тема боротьби добра і зла, чудова акторська гра. Всі ці окремі деталі в сукупності  створюють умови для розвитку творчої активності дітей, удосконалення артистичних навичок дітей в плані переживання і втілення образу, а також їх виконавські вміння, вміння  перевтілення, оволодіння образотворчої технікою, розвиток естетичних смаків. Це дозволить перенести отримані вміння в навчальну діяльність як для забезпечення виразності мовлення так і власної реалізації з художньо-естетичного напрямку.

Відкритий урок "Подорож до країни Двоцифрових чисел" (1-й клас)

Вчителем Скляренко О.О.  проведено урок узагальнення знань з математики у формі гри  «Подорож країною Двоцифрових чисел». Родзинкою уроку було те, що роль вчителя  виконував учень. Саме він контролював хід виконання завдань, їх результативність. На початку уроку було проведено зацікавлюючий момент, це сприяло більш швидкому включенню дітей в урок, підвищенню інтересу, мобілізації уваги. З великим завзяттям та натхненням діти подорожували Країною, виконуючи цікаві завдання: задачі жарти, математичні пазли, числові ребуси, приклади-хвилинки, демонструючи раніше засвоєні знання не лише з математики, але і з інших предметів.

Відкритий урок "Здоров'я - найдорожчий скарб"(4-й клас)

Вчителем Баландіною Ю.В. проведено відкритий урок-проект  за темою «Здоров’я – найдорожчий скарб». Під час  проектної діяльності       учні вчилися  самостійно здобувати знання, використовуючи прийоми дослідницької роботи. Проектна робота заохочувала в учнів  потребу до здорового способу життя, що є важливою життєвою цінністю, свідомого прагнення до ведення здорового способу життя; забезпечення зв’язку між теоретичними відомостями й можливостями їх практичного застосування у своєму житті. Учні співпрацювали з лікарями, психологами, вчителями, батьками, вихованцями дитячого садка. У результаті цієї проектної діяльності були закладені зернята формування  компетенцій життєздатності та життєстійкості, формування  традицій здорового способу життя в сім’ї.

      Четвертий день - день проектних                                 звершень

Відкритий урок в 3 класі "Світ  професій"

Весела перерва "Українські традиції в іграх"

           Четвертий  день – день проектних звершень приніс для учнів початкових класів веселі перерви з традиційними народними іграми.

Мета: на прикладі українського фольклору показати, що піклування про здоров'я дітей завжди посідало чільне місце в житті українців; виховувати бажання грати в народні ігри та повагу до надбань українського народу, до мови, традицій та обрядів.

Чому саме народні ігри? Люди і діти змінюються, але природа дитинства залишається колишньою, як і багато років тому: діти ростуть, грають, пізнають світ. Часом потік інформації надходить великий і дуже складний. Діти, занурившись в нього, пливуть, як і дорослі, за течією. Втрачається інтерес до наших казок, ігор, їм на зміну приходять мультики та ігри Заходу. Тим часом в будь-якій країні шанують і дбайливо ставляться до своєї історії, традиціям. Знання спадщини необхідно кожному народу. Наше минуле - це фундамент стабільного  життя в сьогоденні і запорука розвитку в майбутньому. І одним із засобів передачі традицій є дитяча народна гра. Недарма кажуть: «Якщо ви хочете дізнатися душу народу, придивіться, як і у що грають ваші діти». Ігри   розвивають у дітей спритність, влучність, швидкість і силу, вчать премудростям життя, добра і справедливості, честі і порядності, любові і боргу, формує високу моральність. У них укладена інформація, яка дає уявлення про повсякденне життя наших предків - їх побут, працю, світогляд. Треба пам'ятати, що народні ігри як жанр усної народної творчості є національним багатством, і ми повинні зробити їх надбанням наших дітей.

Учні 2 – Б класу отримали завдання – підготувати та провести рухливу перерву для учнів початкової ланки на тему «Українські традиції в іграх». Діти з ентузіазмом взялися до роботи. Перш за все другокласники розшукали народні ігри, з якими хотіли б познайомити товаришів та в які самі хотіли б грати. Після мозкового штурму, під час якого кожен знайомив однокласників з грою, яка найбільше сподобалася, школярі відібрали шість ігор. Потім об’єдналися в пари та з поданих шести ігор кожна пара обрала одну, з якою мала ознайомити інших учнів. Під час перерви другокласники познайомили товаришів з правилами  та залучили всіх до гри.

      Перерва пройшла насичено та залишила безліч яскравих вражень. Найбільше сподобалися ігри «Горю-дуб», «Смик», «Дзвіночок» та «Ластівка». Діти весело, активно, позитивно та безпечно провели час. Такий вид роботи сприяв формуванню колективізму, дружності, прагненню дотримуватися правил, емпатії та співпереживанню, розвитку патріотизму, любові та інтересу до історії своєї Батьківщини


Відкритий урок "У світі професій" (3-й клас)

        Вчителем початкових класів Боговін Н.В. було проведено урок проект «Світ професій»з предмету: « Я у світі». Робота над проектом дозволила учням розширити та закріпити знання про професії, поглибити усвідомлення того, що добробут нашої країни і всіх громадян примножується працею;навчитися формулювати проблемні життєві ситуації та вміння їх розв’язувати, здатність до соціальної творчості, до самоорганізації, самоуправління та саморегуляції, здатність аналізувати нестандартні ситуації, ставити цілі, приймати відповідальні рішення, реалізовувати до кінця розпочату справу; викликати почуття поваги до трудівників та прагнення сумлінно працювати; сприяти розвитку трудової активності і працьовитості школярів, віру у свої сили, та бажання здобувати знання.Даний проект дав можливість звернути увагу учнів на різноманітність професій та їх необхідність для самореалізації у майбутньому, загального добробуту країни. Вибір професії – це відповідальний крок, який потребує свідомого розуміння особливостей професійної діяльності, а також власних уподобань, нахилів здібностей.

    Під час підготовки уроку-проекту учні звернулись за допомогою до студентів багатопрофільного коледжу, які з великим задоволенням відгукнулися та надали посильну допомогу. Під час проведення відкритого уроку з «Я у світі» діти навчилися міркувати, аналізувати та формулювати власні висновки, щодо правильності вибору теми проекту та участі в ньому; розвивати свої життєві компетентності, шляхом залучення до активної соціальної дії. Учні підкреслили, що участь у соціальному проекті:

  • сприяє підвищенню особистої впевненості та створенню ситуації успіху кожного учасника проекту;

  • створює умови для розвитку комунікативних компетенцій;

  • розвиває вміння проектувати та аналізувати свою діяльність, кооперувати з іншими учасниками групи та виконувати спільну роботу.;

  • вміння застосовувати отриманні теоретичні знання в конкретній ситуації;

  • вміння шукати шляхи вирішення проблеми;

  • розвиток дослідницьких вмінь (виявлення проблем, збір інформації), спостережливість;

  • вміння висувати гіпотези, узагальнювати,аналізувати.

П'ятий день - день приємних завершень

  • Відкритий урок в 2 класі
  • Спортивне змагання "Веселі старти"
  • Нагородження.Катання на конях.

Відкритий урок "Закріплення знань з теми "Слово"(2-Б клас)

   

Вчителем Родновою Т.М. проведено  відкритий урок української мови на тему «Закріплення знань з теми «Слово», метою якого було не лише узагальнення та закріплення матеріалу з вивченої теми, а й формування навичок роботи в групі, роботи з навчальною програмою MyTestX, застосовування здобутих знань під час самостійної роботи тощо.

В рамках уроку учні активно співпрацювали. Насичений темп роботи не давав можливості відволікатися, диференціація завдань для кожної групи сприяла створенню ситуації успіху та індивідуалізації навчального процесу. Протягом уроку учні «брали під сумнів» слова вчителя, аргументували свою думку, контролювали роботу однокласника, допомагали йому (формування вміння бачити помилку, тактовно вказати на неї, пояснити іншому незрозумілий матеріал, прислухатися до думки іншого), оцінювали власну діяльність, що суттєво впливало на формування адекватної самооцінки. Особливе місце в організації уроку посідало застосування ІКТ –  в час активної комп'ютеризації перш за все це викликає інтерес та мотивує до роботи. 

За результатами уроку жоден учень класу не отримав оцінку нижче достатнього рівня. 100% другокласників під час рефлексії визначили свій настрій як «позитивний». З уроку діти вийшли бадьорі, сповнені сил та творчої наснаги, з вірою в себе.

Завершення Тижня початкових класів розпочалося спортивним святом  «Веселі, спритні, кмітливі». В спортивно-розважальному святі приймали участь учні 1-4-х класів. Вони продемонстрували свої фізичні якості в естафетах з різним спортивним інвентарем (футбольними, волейбольними, баскетбольними м’ячами, фітболами, обручами, хокейними клюшками). Завзято та дружньо маленькі хортичани виконали розминку перед початком змагань, підготовлену  та проведену  ученицями старших класів.

Море позитивних емоцій і гарного настрою отримали не тільки учасники змагання, а й вболівальники та жюрі. Переможців було нагороджено грамотами та солодкими призами.

Завершився Тиждень підведенням підсумків роботи, нагородженням переможців конкурсів, та катянням на конях всіх вихованців початкової школи.

Тиждень початкових класів став яскравою сторінкою у житті шкільної родини.

     20 жовтня в 1 класі відбувся виховний захід "Осінь така мила!"

    В рамках заходу діти взяли участь у  вікторинах, конкурсі малюнків, практично виготовили експозицію "Дари осені", продекламували вірші про осінь. Захід був спрямований на  розширення знань учнів  про характерні ознаки осені у природі; викликати естетичні переживання, захоплення красою природи; розвивати спостережливість, уміння бачити й чути красу осінньої пори;виховувати любов до природи, до рідного краю.

Шановні освітяни!
Щиро вітаємо Вас з професійним святом! Висловлюємо Вам сердечну вдячність за невтомну працю, за великий талант і покликання сіяти мудрість і знання, за любов до дітей і рідного краю.
Ваші серця завжди наповнені співчуттям, добротою і милою приємністю.
Цими чудовими якостями Ви щедро ділитесь з дітьми. Вам вірять, Вас люблять і шанують. Ви здійснюєте зв’язок часів, продовжуючись у своїх учнях.
Бажаємо Вам, дорогі вчителі, відчуття повноти і неповторності життя, здоров’я, невичерпних творчих сил, натхнення, щастя і довгої людської пам’яті. Хай завжди щедрою на сходи буде освітянська нива, а в усіх Ваших починаннях будуть супутниками успіх і удача!
З повагою, колектив вчителів початкових класів Хортицького центру.